(گلپا)درویش


T136


می دونستی که خاک فرش منه * رفتی نموندی
چرا بخت سپیدو * به سیاهی نشوندی
می دونستی فقط * تو رو دارم * رفتی نموندیچرا مرغِ امیدو *از این خونه پروندی (موزيك)درویشم و دنیا * واسم یه مشت خاکههمه دار و ندارم * فقط یه دل پاکه(2)می دونستی که خاک .......................
(موزيك)درویش رو هر گلیم پاره *شب رو سر می آرهقطره با یه دریا * براش فرقی نداره(2)(موزيك)
می دونستی که خاک .......................می دونستی فقط............................. چرا مرغِ امیدو ، از این خونه پروندی(2)



دوست دارم (شاهرخ)
T138
دنیا رو من میبینم* توی چشای خستتسایه غم نشسته* روی لبای بستت* روی لبای بستتقفل سکوتو بشکن دنیای ما قشنگهدنیای مای عاشق* آسمونش یه رنگهآسمونش یه رنگه
قلب من از تو روشنه* برکت صبح روشنیبی تو نمیتونم باشم* هر جا برم تو با منیبخون تو خونه چشام *ببین فقط تو رو میخوام(2)
دوستت دارم دوستت* دارم تو زندگی تو رو دارم(2)
(موزیک)
تو خلوت یه کوهی *غروب چشمه سارییه آهوی نجیبی* پرنده بهاری* پرنده بهاری تنت مثل کویره* کویر گرم و خاکیتو تشنه ای ولیکن* همیشه خوب و پاکیهمیشه خوب و پاکی

قلب من از تو روشنه……………………………..


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر